Translate

poniedziałek, 7 października 2013

MOJE ZDOBYCZE TARGOWE

Jak już pisałam,w poprzednim poście wybrałam się na targi Uroda do Gdańska.Ja w tym roku kupiłam mało,ponieważ miałam jeden większy wydatek którym był makijaż permanentny brwi.


                                                                Oto moje zdobycze

                                                          RZĘSY  FIRMY ARDELL
                                      PĘDZELEK FIRMY MAESTRO NR 360 ROZMIAR 12
                                              ZESTAW OSŁONEK NA PĘDZLE
3 KOLOROWE  ŻELE DO PAZNOKCI 
                                                           LAKIER Z FLORMARU
                                                FOLIE TRANSFEROWE DO PAZNOKCI

                                                          PĘDZELEK  DO PAZNOKCI
FARMONA  PEELING DO STÓP

Pozwolę sobie na mała prywatę i dodam fotkę z zabiegu  czyż nie mam sexy czepka i śliniaczka???


8 komentarzy:

  1. rzesy cudne. ja tez ciagle cos chce kupic, ale chyba zdecyduje sie w koncu na -trwala na rzesy-

    OdpowiedzUsuń
  2. To tak jak ja z brwiami długo się zastanawiałam czy zrobić,miałam już dosyć ciągłego malowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna fotka! Zakupy też ciekawe. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takim wachlarzem rzęs to tylko trzepotać :D A jak używa się folii transferowych?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za kilka dni będzie o tym oddzielna notka (tylko skończy mi się remont)

      Usuń
  5. Śliczny lakier ;) Jestem ciekawa jak wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości, zwłaszcza lakier z Flomaru - musi być piękny! Pozdrawiam i obserwuję, będę tutaj częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń