Translate

sobota, 26 października 2013

Flormar Black Dot

Jak już pokazywałam wam moje targowe "zdobycze" chciała bym wam przedstawić lakier firmy Flormar z serii Black Dot odcień BD03.Głównym elementem wyróżniającym tą kolekcje są czarne drobinki zatopione w kremowym lakierze.



                                     jedna warstwa lakieru                   dwie warstwy lakieru       

                    
         Lakier świetnie się trzyma się  na paznokciach,nie ściera się,nie odpryskuje ale.......


                                                

Moją największą zmorą tego lakieru jest zmazywanie,mam mu za złe że drobiny musiałam spiłować bloczkiem bo nie chciały się ani odkleić ani też odpaść.

                                  Ps.czy wam również lakier ten  przypomina przepiórcze jajeczko :)

5 komentarzy:

  1. Wygląda pięknie, ale to zmywanie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świeetny lakier ten różowy! ; ) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lakier :) z tym zmywaniem to śmieszna sprawa bo zazwyczaj lakiery same schodzą a ten ? hi hi pernamentny jakiś czy co ?? :)Przy okazji zapraszam na mojego bloga trwa tam konkurs może będziesz chciała wziąć udział ;) http://freeismylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie na pewno wpadnę,oj ten lakier to istna zmora do zmazywania.Ale i tak go lubię

      Usuń