Translate

sobota, 21 września 2013

Olejek z owoców dzikiej róży-moja recenzja


Przychodzę dziś do Was z recenzją olejku różanego firmy e-fiore
Dzięki wygranej na opowiesci-naturalnej-tresci mogłam dla was przetestować ten olej.  


 
Olej ten jest doskonały dla osób borykających się z suchą skórą
.Ja ten olejek używałam do przesuszonej skóry dłoni i stóp .Posłużył mi jako "nocna kuracja" mojej suchej skóry .W moim zawodzie mam bardzo częsty kontakt z środkami na bazie alkoholu + gumowe rękawiczki  które bardzo wysuszają dłonie.Dla tego byłam bardzo ciekawa czy mi pomorze.


Kilka słów od producenta 




Olej ten posiada bardzo cenne właściwości kosmetyczne - odżywia i regeneruje komórki naskórka, wspomaga syntezę kolagenu, łagodzi podrażnienia, w tym również spowodowane opalaniem, zmniejsza przebarwienia, wygładza szorstkość skóry, nawilża i chroni skórę przed utratą wilgoci.
Cera w wyniku stosowania kosmetyków zawierających Rose hips oil zostaje odpowiednio nawilżona oraz zabezpieczona przed utratą wilgoci wewnętrznej, staje się bardziej sprężysta dzięki przywróceniu i wspomaganiu równowagi hydrolipidowej.
Objawia się to między innymi wygładzaniem istniejących drobnych zmarszczek. 







Moim zdaniem....


Olej z dzikiej róży  jest dość gęsty,zapach jest delikatny prawie nie wyczuwalny. 50 ml tego oleju to koszt  27 zł (bardzo wydajny). Olej nakładałam co drugi dzień na dłonie i stopy na noc,przez prawie 2 tygodnie i już widzę dużą poprawę,kóra stała się bardziej nawilżona,błyszcząca,napięta.


 Aby nie pobrudzić pościeli nakładałam rękawiczki bawełniane a na nóżki oczywiście skarpetki.Olej bardzo dobrze się wchłania.
Świetnie odżywił moją skórę i na pewno będę go używać jesienną i zimą kiedy moja skóra dodatkowo staje się jeszcze bardziej przesuszona od wiatru i niskich temperatur na dworze.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz