Translate

sobota, 21 września 2013

KRYOLAN róże i szminka w jednym


Kosmetyki te znajdowały się w  glossy-pudełkach w wydaniu Niemieckim.Dałam tym kosmetykom kilka ładnych miesięcy na testowanie.



                  Lip N'cheek - Krem do ust i policzków


  • Dobrze na pigmentowany
  • Wygodne opakowanie
  • Długo utrzymuje się na skórze
  • Potrzebuje wprawy w aplikacji na policzkach
cena 79,00zł gdyby nie fakt że znalazł się w glossy boxie to na pewno bym nie wydała tyle pieniędzy za ten produkt.



                Cream Blusher - Róż do policzków w kremie

  •  konsystencja łatwo rozprowadza się po twarzy
  • nie zostawia smug 
  •  Bardzo duża gama kolorystyczna 
  • mniej trwały niż  Lip n‘ cheek ponieważ konsystencja jest za kremowa jak dla mnie i przy dłuższym noszeniu spływa mi z policzków
cena 29,00zł za 4g

 Porównując oba produkty jestem bardziej zwolenniczką pierwszego kosmetyku,ponieważ jest mniej "tłusty" i lepiej się utrzymuje na mojej twarzy.
   

5 komentarzy:

  1. Łał, 79 to rzeczywiście drogo na takie cacko...
    poprawka: w drugim zdaniu zamiast 'kosmetyką' - 'kosmetykom' :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się kończy pisanie posta o 23:00
      Dzięki

      Usuń
  2. kryolan , mysle ze w wielu przypadkach wart swojej ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście zgadzam się że kosmetyki firmy Kryolan są warte swojej ceny ale nie kupiła bym osobiście różu za tyle pieniędzy.Co innego podkład lub puder.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam błyszczyku z Kryolan

    OdpowiedzUsuń