Translate

niedziela, 9 czerwca 2013

Olej ryżowy-recenzja

Jakiś czas temu  wygrałam  na blogu  sliwkirobaczywki do testowania olej ryżowy.Powiem szczerze że dałam mu dużo dużo czasu na testowanie.Olej ten ma wiele zastosowań które,chciała bym was przybliżyć.

 
 
Właściwości:
pobudza skórę do regeneracji
ma działanie przeciwrakowe, obniża poziom cholesterolu
wyjątkowo delikatny i hypoalergiczny
zawiera wysoki filtr UV - stosowany do opalania
zawiera witaminę E
zawiera kwas oleinowy oraz linolowy


Masaż bańką chińską z zastosowaniem oleju ryżowego

Olej jest bardzo wydajny nie rozlewa się jak oliwka przez to lepiej mi się masuje moje ciało
( brzuch )świetnie się wchłania dzięki czemu odżywia ciało.

Używałam go również po opalaniu
Największym plusem jest jego wchłanialność nie zostawia tłustego filtru na skórze i nie muszę czekać  długo aby się wchłonął jak to się zdarza z balsamami.

Do pielęgnacji dłoni i stóp
Wcierałam w  skórki  paznokci  a na noc smarowałam stopy i zakładałam skarpetki bawełniane - piętki nawilżone a skórki wokół paznokci nawilżone.

 Jako krem na noc  świetnie nawilża skórę  NIE ZAPYCHA PORÓW bałam się bardzo ponieważ mam cerę mieszaną.

Moim zdaniem : Olej otrzymałam w  wygodnej szklanej buteleczce Poj. 50 ml z  aplikatorem, który bardzo dobrze dozuje produkt nie ma obaw o wyciekanie.Jeśli chodzi o zapach jest  jak dla mnie prawie nie wyczuwalny.Te 50 ml starczy mi jeszcze na bardzo długo ponieważ jest bardzo wydajny.

ocena 5/5


5 komentarzy: