Translate

wtorek, 28 maja 2013

Lakiery p2 volume gloss + piaskowy sand style

 Kolejne już lakiery z p2  kolekcja volume gloss zawitały w moim domu.Co do tych kolorów również nie ma żadnych zastrzeżeń  zachowują się dokładnie tak samo jak inne sztuki z tej serii.Trwałość jest genialna więc szczerze polecam .




Wykończenie kremowe
Pędzelek szeroki, spłaszczony
Pojemność 12 ml
Cena 1,95 euro



 Za sprawą mojej kochanej siostry miałam też możliwość wypróbowania lakieru piaskowego  z p2.Ja osobiście miałam nie mały problem ze zmazaniem tego lakieru ponieważ drobinki brokatu(chyba to brokat)były ciężkie do zmycia.Ale tak po za tym nie narzekam.Efekt świetny coś innego na paznokciach.
Wykończenie chropowate, lekko matowe z  błyszczącymi drobinkami.
Pędzelek wąski
Pojemność 11 ml
Cena 1,95 euro

3 komentarze:

  1. numer 010 bardzoe ladny. ja zadko nosze sie w takim kolorze ale na innych mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie mam na co dzień dostępu do DMu :( chociaż mój portfel by na tym ucierpiał :P
    piękne te kolorki, szczególnie 060 mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń