Translate

piątek, 6 grudnia 2013

Busy Bee Candles-woski sojowe

 Witam serdecznie kilka dni temu oglądałam filmik Rock Glam Princess która mówiła o nowości w sklepie aromatella skusiłam się na kilka wosków z firmy Busy Bee Candles



 
                                                        Parę słów od producenta

Woski sojowe Busy Bee CandlesTarty i woski zapachowe walijskiej firmy Busy Bee Candles są wytwarzane ręcznie z wosku sojowego, pozyskiwanego w naturalnym procesie z ziaren soi. Dzięki temu są zdecydowanie zdrowsze podczas wdychania od produktów z parafiny i przyjaźniejsze środowisku.
Woski Busy Bee pachną naprawdę długo, intensywnie i na dużej powierzchni.. Nawet, gdy je już zgasisz, zapach będzie się jeszcze długo utrzymywał w pomieszczeniu!

                        Najważniejsze cechy wosków Busy Bee Candles

Wosk będzie pachniał równie intensywnie nawet po kilkukrotnym zgaszeniu i ostygnięciu.
Wosk sojowy jest bardziej miękki od parafiny, dzięki czemu jest go łatwiej usunąć z kominka po zastygnięciu, np. z użyciem ciepłej wody z mydłem.
Moc oraz trwałość zapachu w woskach Busy Bee jest nieporównywalna do konkurencyjnych produktów i często przewyższa tę deklarowaną...
      



                                                          Moje pierwsze wrażenie

  Paczuszka przyszła do mnie wczoraj,listonosz trzymając moją paczuszkę nie musiał mi nawet nic mówić czułam od razu że to  moje woski :)
 Wierzcie mi lub nie ale woski pachną nawet nie otwierając ich z woreczków,tak intensywnie że zapach unosi się w pokoju.Powiem szczerze że jestem mile zaskoczona.Ciekawe jak zapach będzie się utrzymywać podczas palenia.
Na pierwszy rzut oka można je od razu odróżnić od  YC swoją strukturą są o wiele miększe,bardziej kruche,za pewne zawdzięczają to woskowi sojowemu z którego są stworzone.

Dziś przedstawię wam pierwszy z mojej listy,jest nim wosk  pomarańcza z goździkami,zapach słodki ale nie mdły.Zapach ten pachnie dla mnie jak grzane wino z plasterkiem pomarańczy :)


W kolejnych postach będę wam przemycać informacje o poszczególnych zapachach.

6 komentarzy:

  1. Nie znam tych wosków, póki co zaznajamiam się najczęściej z Yanke Candle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam i tze jestem zainteresowana. daj link do strony na ktorej je kupilas

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, będę Cię odwiedzać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej firmie..

    OdpowiedzUsuń