Translate

niedziela, 30 grudnia 2012

Maseczka dla mężczyzn typu peel off -recenzja

Przychodzę dziś do was z recenzją maseczki typu peel off dla mężczyzn.Oczywiście nie ja testowałam tą maseczkę  tylko mój mężczyzna. :)) Do tej pory nie robiło to żadnej różnicy czy nakładałam mu damską czy męską maseczkę na twarz ale że znalazłam w drogerii Natura tą chłodzącą to wypróbował.


Zdaniem producenta:
Maseczka wygładzająca i osuwająca martwy naskórek.Daje chłodzący i oczyszczający efekt dzięki zawartości olejku miętowego i minerałów z Morza Martwego.




 Zdaniem mojego lubego:
  • Maseczka miło mrowi na twarzy przez pierwsze  minuty  (myślę że to zasługa mentolu)
  • Nie ma uczucia ściągania skóry
  • Skóra jest  nawilżona i wygładzona
  • Twarz ładnie pachnie miętą
  • Wspólnie uważamy że zapewnienia producenta zostały spełnione :)


Skład:Aqua,Alkohol denat , Polyvinyl alkohol,Propylene glycol.Mentha viridis(Spermint)leaf oil, Sea salt, (Dead sea salt) PVP,Acrylate steareth-20 methacrylate coploymer,Dichlorobenzyl alkohol,Benzyl alkohol,Limonene,CI 42090,(BLUE1)

8 komentarzy:

  1. Muszę ją kupić mojemu Ukochanemu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wynalazek. Jaka pokora przy pozowaniu do zdjęcia. Ja nie mam szans na zamieszczenie takiego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pozowaniem nie było problemu jedynie musiałam trochę się naprosić aby zgodził się na zamieszczenie zdjęcia :)

      Usuń
  3. moj luby uzywa moje kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to polecam tą maseczkę poczuje się wyjątkowo

      Usuń
  4. jak Ty go namówiłaś!faceci raczej nie stosuja maseczek.Gratulacje odwagi dla faceta!Oby było ich więcej.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się dowiedział jakie właściwości ma maseczka polubił je od razu :))

      Usuń
  5. Ale super, mój mąż nie chce, więc Bravo za odwagę dla Twojego ;)
    Miłego dzionka

    OdpowiedzUsuń