Translate

czwartek, 13 lutego 2014

DIY woski zapachowe do kominka

                          
                          Zapraszam was dziś do DIY dziś moje ulubione woskowe "przetwory"


                          
                                      Do wykonania  zapachowych wosków potrzebujemy:
  • Stare świece,mogą być zwykła lub zapachowe
  • Foremki najlepiej silikonowe,ponieważ najłatwiej po wyschnięciu wyjąć wosk
  • Kredki świecowe do nadania koloru woskom
  • naczynie do rozpuszczania wosku
  • olejki eteryczne,zapachowe
  • mieszadło 





Wosk rozpuszczamy w garnuszku,dodajemy wedle uznania kredkę świecową do zabarwienia wosku  u mnie  to 1/4 kredki,kiedy wosk się rozpuści mieszamy dokładnie aby pigment nie pozostał na dnie.Odstawiamy na około 5 min i dodajemy olejki eteryczne ja dodałam 15 kropel eukaliptusowego,zostaje nam tylko rozlać do foremek i odczekać około godz. ,do całkowitego zaschnięcia wosku.Po tym czasie zostaje nam tylko wyjąć woski z  foremek.



                                              Moje woski mieszkają w szczelnym słoiku

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post- na pewno skorzystam, ale zamiast olejków eterycznych zamierzam dodać odrobinę perfum w oleju. Jestem bardzo ciekawa efektu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bardzo ciekawa jestem twojego pomysłu,daj znać jak z intensywnością zapachu przy topieniu się w kominku

      Usuń
  2. swietne.mam takia foremke w ksztacie penisow;) serio...
    sluzy do robienia oodow, ale woski by mi sie bardziej podobaly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo ciekawą masz foremkę.To na dzień kobiet jak znalazł :)

      Usuń
  3. ciekawa porada, bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię piękny zapach w domu, zamiast świeczek używam perfum do wnętrz: sklep.malpex.pl/produkt/ph-perfumy-do-wnetrz-perfume-500ml/

    OdpowiedzUsuń