Translate

sobota, 6 kwietnia 2013

p2 volume gloss gel look polish-lakier idealny

Co do lakierów do paznokci to jestem często sceptycznie nastawiona bo albo za rzadkie albo za gęste. Nowe lakiery firmy p2(dostępne w drogeri DM) są świetne.


Co je wyrożnia od innych lakierów:
-błysk jak bym go pociągnęła topem
- efekt paznokci żelowych :)
-świetne krycie bez smug i zacieków
-pędzelek szeroki miękki świetnie rozprowadza lakier na płytkę
 -trzyma się długo na paznokciach moje już mają tydzień



zdecydowałam się na dwa kolory:
130 fresh sister- miętowy zielony
050 crazy mademoiselle- piękny  różowy

cena 1,95euro
 poj.12 ml 

Na pewno moja kolekcja się powiększy o kilka odcieni lakierów z tej linii


19 komentarzy:

  1. Oba kolory przepiękne ;) Na wiosnę bardziej jednak podoba mi się miętowy <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kolekcji jest dużo pastelowych odcieni :)

      Usuń
  2. Jakie masz ładne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory są świetne ;)
    z wielką chęcią bym wypróbowała lakierów z p2.

    OdpowiedzUsuń
  4. miętka wymiata! i masz śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne, długie paznokcie :D
    Zastanawiam się, który lakier jest ładniejszy i nie wiem :D
    Chyba jednak miętowy bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadbane pazury :)
    Też lubię te lakiery, mam kolor businesswoman (taki róż-liliowy zmieszany z szarością), ale kusi mnie jeszcze wiele lakierów z tej linii...Ostatnio też kupiłam sobie kilka z nowej serii Rich Care & Color czy jakoś tak, też mają śliczne kolory, ale już takie bardziej pastelowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam chrapkę na 010 Little Princess

      Usuń
  7. Śliczne paznokcie. *_*


    Pozdrawiam, Anni-vitae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. polowałam na te lakiery w czeskim DMie, ale niestety nie mieli nic z p2 :(

    OdpowiedzUsuń
  9. a może zainteresuje Cię coś w mojej zakładce wymiana?:)
    Ja chętnie przygarnęłabym jakieś lakiery z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolory :)
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kolory, piękne paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne kolory, no wspaniałe po prostu i ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń